(prestaro za odgovor)
Przilice i kvaliteta mp3-ca
Bob Rock
2011-09-14 19:33:05 UTC
Tema nije direktno vezana za grupu ali mozda ovdje mogu dobiti kvalitetan
odgovor. Zna li netko ima li kvaliteta przilica veze sa prebacivanjem muzike
sa CD-a u mp3 format programon EAC. Pitam zato jer neke mp3-ce skinute sa
interneta
(320 kbps) zvuce bolje od mojih mp3-ca koje sam radio sa originalnih CD-a.
Prebacivao sam ih prije nekih 7 godina sa LG przilicom i koristio stopu
kodiranja takoðer od 320 kbps. Jel moguce da danasnje przilice to rade
kvalitetnije i da bi trebao sve ponoviti i je su li mozda externe przilice
bolje kvalitete za takvu vrstu posla.
judge
2011-09-14 20:28:36 UTC
Post by Bob Rock
[...]
kodiranja također od 320 kbps. Jel moguce da danasnje przilice to rade
kvalitetnije i da bi trebao sve ponoviti i je su li mozda externe przilice
bolje kvalitete za takvu vrstu posla.
Ako je eac svoje obavio kako treba pri skidanju red book audioa, tad
przilica nije nista kriva. Mnogo je vjerojatnije da su mp3 encoderi
napredovali u 7 godina. Nego, zasto koristiti mp3 kad postoji losless -
flac i ape su odlicni.
Dakky
2011-09-14 21:29:34 UTC
Post by Bob Rock
[...]
To je ista prica kao i ona da je zvuk na kopijana audio cd-a losije
kvalitete od orignala.

Przilica cita jedinice i nule, takozvane bit-ove i sve ispravne przilice na
svijetu ce jednako procitati zapis.

Ono sto nastaje nakon toga, konverzija u mp3 ili neki drugi format, je druga
prica...
gs
2011-09-14 21:34:18 UTC
Post by judge
Post by Bob Rock
[...]
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne èita ni¹ta osim PCja...
milomoje
2011-09-15 06:23:22 UTC
Post by gs
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne èita ni¹ta osim PCja...
ja sam hrpu flac-ova prebacio na cd i normalno ih cita svaki uredaj. moras
samo napraviti konverziju.
sinisa
2011-09-15 06:25:44 UTC
Post by judge
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne èita ni¹ta osim PCja... ??????
A èemu onda sluŸe programèiæi kao dBpoweramp i/ili monkey's audio?
__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka
virusnih potpisa 6464 (20110914) __________
poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.com.hr

http://www.eset.com.hr
gs
2011-09-15 10:55:15 UTC
Post by gs
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne èita ni¹ta osim PCja...
ja sam hrpu flac-ova prebacio na cd i normalno ih cita svaki uredaj. moras
samo napraviti konverziju.
to je drugo...kalsièni .wav format.
ja sam mislio na FLAC - ni¹ta ga ne èita osim PCja...dakle totalno je
neupotrebljiv (ko i latinski jezik danas)
DamirM
2011-09-15 11:03:07 UTC
Post by judge
Post by judge
[...]
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne čita ništa osim PCja...
Itekako ih čitaju razni media player-i i media centri.
Puno audiofila je već digitaliziralo svoje kolekcije
na diskove pa imaju vrhunski zvuk preko digitalno-analognih
konvertera.
U svakom slučaju za prenosive reproduktore mp3 320 je zakon.
Prilikom kodiranja u mp3 treba odabrati postavke za kvalitetu.
--
Pozdrav,
Damir
judge
2011-09-15 12:57:18 UTC
Post by milomoje
"> Nego, zasto koristiti mp3 kad postoji losless -
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne čita niąta osim PCja...
ja sam hrpu flac-ova prebacio na cd i normalno ih cita svaki uredaj. moras
samo napraviti konverziju.
to je drugo...kalsični .wav format.
ja sam mislio na FLAC - niąta ga ne čita osim PCja...dakle totalno je
neupotrebljiv (ko i latinski jezik danas)
Cuj, ipak si na hifi grupi :-) naravno da su savrseno upotrebljivi, ako ni
zbog cega, onda barem za arhiviranje. A i DamirM ti je rekao da su itekako
upotrebljivi u kombinaciji s razlicitim media centrima (ok, sustinski to
jesu pc racunala najcesce) spojenim na dac. Da vidis komociju i kvalitetu
:-) btw, mislim da ih android nativno podrzava, a ios preko trecih programa
mada sto se tice mjuze za slusanje na prenosivim uredjajima, mp3 je ok.
gs
2011-09-15 16:26:45 UTC
Post by judge
Post by gs
Post by milomoje
"> Nego, zasto koristiti mp3 kad postoji losless -
Post by judge
flac i ape su odlicni.
da, ali ih ne èita ni±ta osim PCja...
ja sam hrpu flac-ova prebacio na cd i normalno ih cita svaki uredaj. moras
samo napraviti konverziju.
to je drugo...kalsièni .wav format.
ja sam mislio na FLAC - ni±ta ga ne èita osim PCja...dakle totalno je
[...]
sad se stari "audiofili" okreæu u grobu...poèelo se koristiti ne¹to vi¹e od
gramofona,magnetogona i pojaèala????
dolazi i digitalni èitaè u domove audijofila??? apokalipsa je vrlo blizu!!!
Bob Rock
2011-09-15 21:04:54 UTC
Post by judge
Post by Bob Rock
[...]
Ipak je to bilo prije 7 god. kad sam tek nabavio racunalo i za ape nisam
niti cuo a mislim da flac u to vrijeme nije niti postojao. A i sa mp3-cama
nekako najlakse baratam na racunalu.
DamirM
2011-09-16 06:06:50 UTC
Post by judge
[...]
sad se stari "audiofili" okreću u grobu...počelo se koristiti nešto više od
gramofona,magnetogona i pojačala????
dolazi i digitalni čitač u domove audijofila??? apokalipsa je vrlo blizu!!!
Ne znam na koliko stare misliš; ja sam u te vode krenuo negdje od 1975 s
Ei Niš HSR 48 receiverom i Sanyo gramofonom.
A znam i da audiofili dobro prihvaćaju novotarije tako da često i
nepotrebno eksperimentiraju radi postizanja boljeg zvuka.
Mnogi nemaju dovoljno tehničkog znanja pa pokušavaju postići nemoguće.
--
Pozdrav,
Damir
Dejan Rozic
2011-09-16 06:14:51 UTC
Post by gs
to je drugo...kalsièni .wav format.
ja sam mislio na FLAC - ni¹ta ga ne èita osim PCja...dakle totalno je
neupotrebljiv (ko i latinski jezik danas)
siguran si?
http://flac.sourceforge.net/links.html
Hektor
2011-09-17 23:14:11 UTC
"gs" > wrote in message
Post by gs
sad se stari "audiofili" okreæu u grobu...poèelo se koristiti ne¹to vi¹e
od gramofona,magnetogona i pojaèala????
dolazi i digitalni èitaè u domove audijofila??? apokalipsa je vrlo blizu!!!
Daj klinac ne seri!